ماهد

نوشته های ماهد

ماهد

نوشته های ماهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پرداخت خلافی خودرو

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه
من ﻣﻌﻤـﻮلا از ﺗـﺠـﺮبه ی کسایی ﺍﺳﺘﻔـاده ﻣﯿﮑﻨم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
که ﺑـا ﺭاﻫﻨﻤاﯾـی ﺧـوﺩم ﺑدبخت شدن

#ناصرحسینی
#واقعیت
#طنز

پرداخت آنلاین قبض جریمه
عشق یک مرد را با حرفهایش نه
از ر؋ـتارش بایـد فهمیـد...
عشق یک زن را هم میتوان...
چهـ میگویم من؟!
زن که عاشق نمیشود!
دیوانه میشود
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
گفتم:سخنی،گفت:سخن ممنوع است!
گفتم:نگهی،گفت:به من ممنوع است!

گفتم که : بیا دور تو گردم ، گفتا:
درکوچه ی ما دور زدن ممنوع است!


# زندگی # دوستانه
پرداخت اینترنتی قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه بانک ملی
دیگر پذیرفتم که
تنهایی بدیهی است
حتی اگر ازآسمان آدم ببارد!

#رویا_باقری

  • ۹۵/۰۴/۰۲
  • عباس علی نژاد

نظرات (۱)

  • ذره ی ناچیز
  • خیلی خوب

    موفق باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی