ماهد

نوشته های ماهد

ماهد

نوشته های ماهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سایت پرداخت قبض جریمه

سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور
ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻼﮎﻫﺎﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ

#طنز
#واقعیت
پرداخت اینترنتی قبض جریمه

پرداخت آنلاین قبض جریمه
دلم غرق تماشا بود، رفتی

میان اشک و آه و دود رفتی

کنار حسرتی دیرینه ماندم

بهار من، گل من، زود رفتی

#مرتضی #مرتضی
پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور

قبض جریمه
من از مرگ ماهی ها میترسم و الا درد دل‌هایم را به دریا می‌گفتم...
پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • عباس علی نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی